Rękawiczki dla panny młodej

Znajomi niedługo biorą ślub. Byłam zaskoczona, gdy zostałam poproszona o wykonanie zestawu: dusik i rękawiczki. Nie wiedziałam czy podołam takiemu wyzwaniu.

Wspólnie przekopałyśmy internet. Idealny dusik znaleziony, ale nie był to wzór na sprzedaż, a gotowy produkt… Chciałam sama go wykonać, od serca. Napisałam do użytkownika ze społeczności Etsy Amalicro Wytłumaczyła mi ogólnie jak wykonać dany naszyjnik, a ja obiecałam i słowa dotrzymam, ze więcej kopii tego nie wykonam.

Ile się naprułam to moje, ale w końcu wyszedł piękny naszyjnik. Niestety nie mam dokładnego  zdjęcia.

Co do rękawiczek… Znajoma chciała, żeby nawiązywały do dusika – nie dziwne. Znów kopanie w zasobach internetu… Wzór kupiony za 5€. Trochę zmieniłam, na przodzie i końcu dodałam po koronce z dusika, trochę skróciłam, trochę zmniejszyłam objętość na ręce. I? Moim zdaniem wyszło super, na szczęście nie tylko moim. Panna młoda sama doda wstążkę.

13128841_472349336288720_2072851598_o

A tak wyglądało to w całości:

Zoo

Zoo2

Udało się wszystko skończyć na czas.

Teraz mogę wrócić do wykończenia dwóch bieżników.

A Wam jak się podobają?

 

Leave a Reply

