Wymarzona tunika – jak zrobić – część V

Pobierz wzór na tunikę tutaj.

W tym poście opiszę jak zrobić rękawy.

Rękawy zrobiłam metodą prób i błędów. Chciałam, aby były odpowiedniej długości i szerokości. Powtórzyłam 11 razy motyw grafiki 1. Tu (klik) znajdziecie rozpiskę tego wzoru. 12 powtórzenie wykonałam do połowy i zrobiłam pojedynczy motyw 2 rzędy półsłupków, rząd pojedynczych słupków rozdzielonych oczkiem, 2 rzędy półsłupków.

Rękaw zaczynamy od dołu, ale wzór na górną część rękawa, robimy tak jak widzimy:

tunique--

Kształt rękawa ze wzoru ma 11 rzędów. Jest to motyw:

tunique---JPG

Łącznie z kształtowaniem rękawa mam 16 rzędów tego motywu.

Szerokość rękawa na całej długości jest jedna. Na dole rękawy są dość szerokie, ale ogólnie wygląda to dobrze.

Wykonujemy 2 rękawy, a na dole wykańczamy je grafiką “Bico”, ale to na sam koniec po zszyciu.

receita_209_1702

Pozostanie nam już tylko zszycie części…

Leave a Reply

