Magia i szydełko – po co ten blog?

W ciągu ostatnich paru tygodni, w mojej głowie zrodził się pomysł, aby utrwalać gdzieś postępy nad tworzeniem różnych rzeczy. Niejednokrotnie przebijając się przez otchłanie internetu trafiałam na coś co “muszę zrobić” i “muszę mieć”, oczywiście poświęcając na to, aż zanadto czasu.

Często samo wyszukanie wzoru czegoś co widziało się na zdjęciu zajmowało wiele dni. Gdy już dorwałam to w swoje szpony to okazywało się, że jest milion zagadek do rozwikłania (nieczytelny wzór)…2 czy 3 oczka…a gdzie się wbić w poprzedni rząd…I znowu prucie. Chciałabym to ułatwić innym. Skoro mi się coś spodobało to może komuś innemu też to wpadło w oko…

Szydełkując latami człowiek co jakiś czas dowiaduje się o różnych, użytecznych pomysłach. Zauważyłam, że wiele osób powiela niektóre “błędy”. Może nie są to błędy, ale robótki gorzej przez to wyglądają. Postaram się to zaznaczać w swoich postach.

Zabiję swój głód pisania, mając nadzieję, że znajdziecie dla siebie coś pożytecznego.

Leave a Reply

